کرو

درب شیشه ای اتوماتیک منحنی (کرو) :

درب شیشه ای اتوماتیک منحنی (کرو) ELESSA یکی از شکیل ترین نوع درب شیشه ای اتوماتیک می باشد که برای امکان و فضاهایی کاربرد دارد که از معماری خاصی برخوردارند درب شیشه ای نیم گرد همانند درب شیشه ای اسلایدینگ و درب  شیشه ای تلسکوپی نیز شامل طرح های متنوعی بنا به خو استه ی مشتریان می باشد . . درب شیشه ای اتوماتیک منحنی (کرو) دارای ۲ لت ثابت و دو لت متحرک می باشد که همانند درب اسلایدینگ عمل میکند اما در امتداد یک منحنی حرکت میکند و نوع دیگر آن به این صورت است که فقط ۲ لت متحرک نصب می شود که بدلیل مسایل زیبایی و امنیت بیشتر بهتر است که از نوع اول استفاده شود . درب شیشه ای نیم گرد به دلیل نورد شدن شیشه و فریم و سیستم ان ، قیمت آن به مراتب بیشتر از درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدینگ می باشد . درب شیشه ای اتوماتیک کرو از نظر نمای ظاهری یکی از زیباترین نوع درب های شیشه ای می باشد ودر اماکن تجاری پر تردد نصب می شود ، اما به دلیل فضای بیشتری که نیاز دارد در ورودی های اصلی مورد استفاده قرار می گیرد . مزیتی که درب شیشه ای اتوماتیک منحنی (کرو) دارد این است که عرض بازشو این نوع درب ها در مقایسه با درب های شیشه ای کشویی تا میزان بسیار زیادی افزایش می دهد و دیگر اینکه امکان استفاده از سقف شیشه ای در این نوع درب بسیار شیک بوده ونور ورودی به داخل ساختمان را به حداکثر می رساند و دیگر مزیت درب شیشه ای نیم گرد فضای تردد بیشتری را نسبت به درب های شیشه ای اسلایدینگ و تلسکوپی را دارا می باشد و نوع دیگر درب شیشه ای به نام درب شیشه ای تمام گرد می باشد و طراحی آن به این صورت است که دارای دو درب نیم گرد به هم فیکس می شوند و تشکیل یک درب تمام گرد را میدهد .

درب های اتوماتیک نیم گرد یا تمام گرد با معماری زیبایی که دارند می توانند فضای زیبایی را برای محیط شما ایجاد کنند. استفاده از این درها در محیط هایی که از معماری منحنی شکل استفاده شده بسیار جذاب است و ایمن ذر با درب ها نیم گرد و تمام گرد خود متناسب با سلیقه مشتریان و سفارش آنها توانسته در این حوزه عملکرد خوبی را از خود به جا بگذارد. 

نصب درب اتوماتیک کرو یا خم :

درب‌ اتوماتیک نیم دایره یا خم برای اماکن و محل هایی طراحی شده است که از نظر نما و معماری، به صورت نیم دایره یا کمانی از دایره می باشد.

قوس اینگونه دربها به درخواست و سلیقه مشتریان و بسته به نیاز محل در نظر گرفته می شود.

دربهای نیم گرد نیز همانند دربهای کشویی و تلسکوپی شامل طرحهای متنوعی برابر نیاز و درخواست مشتریان می باشد.

قیمت دربهای اتوماتیک کرو به دلیل طراحی پیچیده به مراتب نسبت به دربهای اتوماتیک اسلایدینگ گرانتر است.

دربهای اتوماتیک منحنی از نظر نمای ظاهری ، یکی از زیباترین نماهای درب اتوماتیک را دارا می باشد و به ساختمان یا محل مورد نظر جلوه خاصی می بخشد .

درب اتوماتیک کرو که برای ورودی هتلها و اماکن دولتی و خصوصی بزرگ که تبادل حرارت داخل و خارج آن بسیار اهمیت دارد استفاده می شود.

قیمت درب اتوماتیک خم یا کرو

عوامل گوناگونی بر قیمت درب اتوماتیک تاثیر گذار است.یکی از ابتدایی ترین نکات شیشه سکوریت نصب شده بر روی درب می باشد.به دلیل شکل ظاهری(منحنی شکل) شیشه های نصب شده هزینه بیشتری برای آن درنظر گرفته میشود.نوع یراق آلات وموتور نصب شده بر روی درب کرو نیز از عوامل موثر بر قیمت درب کرو میباشد.

درست است که نصب درب اتوماتیک خم یا کرو هزینه بالایی را در بر دارد،اما یکی از زیبایی های بی مانند در فضا سازی بنای شما به حساب خواهد آمد.

[hfe_template id='1219']